Δευτέρα 8 Αυγούστου 2016

ΕΚΔΟΣΕΙΣ "ΔΙΑΝΥΣΜΑ"

                             

ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΔΑΚΑΣ


   Τελευταία  μέρα

Ίσως  είναι  η  τελευταία  μέρα  που  θα  τα  πούμε.
Οι  δύο  μαζί  δεν  αντέξαμε  την  φθορά  της  μέρας, το
πέταγμα  της   ζωής  μπροστά  απ΄τα  μάτια  μας.
Ίσως  είναι  το  τελευταίο  φιλί ,που  χορέψει  στα  σώματα
  όταν  οι  πλάτες  μας  βαδίσουνε  αντίθετα  στον δρόμο.
Λάθη, πολλά  λάθη  πράξαμε  και  οι  ώρες  δεν  είναι  φίλοι
παρά  σταγόνες  από  δάκρυα  που  στεγνώνουν  εύκολα.
Όταν  χωρίσουμε, δεν  θέλω  εκεί  πίσω  στήν  ανάμνηση  να
αφήσουμε  την  λήθη .Ας  πάρουμε  ο  καθένας  την   δική  του
ευθύνη   που  δεν  ερωτευτήκαμε, παρά  αγαπήσαμε  πολύ.



Γεννήθηκα το 1976 στήν Θεσσαλονίκη όπου και μένω.Το 2013 εκδόθηκε το έργο "Πλατεία Συντάγματος" απο τις εκδόσεις "Ρώμη".Το 2014 επίσης κυκλοφόρησε σε συλλογή για το έτος Ελ Γκρέκο το κείμενο μου με τίτλο "Τολέδο εν καιρώ καταιγίδος"απο τον ίδιο εκδοτικό οίκο όπως και το 2015 η ποιητική μου συλλογή με τίτλο "2015".Το 2015 κυκλοφόρησε το κείμενο μου με τίτλο "Αφιερωμένο" απο την 2η ομαδική ποιητική συλλογή απο τις εκδόσεις Διάνυσμα.
Σε μορφή free ebook κυκλοφόρησε με αυτοέκδοση το έργο μου
"Μέχρι την Λύτρωση" το 2015.Με τις εκδόσεις Διάνυσμα κυκλοφόρησαν το 2016 τα έργα μου σε μορφή free ebook "Σαν νύχτες μοιάζουνε οι ελπίδες" και η "Νοσταλγία".Την ίδια χρονιά το κείμενο μου "Διαδρομή" συμμετέχει στην συλλογή Τρενογραφίες του tovivlio.net.Συνεχίζουμε..






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου